maanantai 31. tammikuuta 2011

Läskiä viedään

Olen ollu pyöreä pienen ikäni, ja paino on noussut verrannollisesti iän mukana. Suklaa, pullat, keksit ovat olleet tässä salajuoneesa mukana ja nyt järki huutaa että jotain on tehtävä! Mässäilyn on pakko loppua. Olen yrittänyt laihduttaa varmaan kymmeniä kertoja ennenkin, niissä onnistuen hyvinkin vaihtelevalla menestykselle. Kuitenkin jokainen kilo on tullut tuplana tai triplana takaisin. Ja taas ollan lähtöpisteessä! Kyllä sitä ihminen osaa olla tyhmä! Viime kesä on loistava esimerkki tästä idiotismista: Kesän aikana sain laihdutettua noin kahdeksan kiloa kärvistelyllä ja kovalla työllä, niin mitä tein syksyllä? Unohdin kaikien sen kovan homman taas, ja tuli maisteltua pulla jos toinenkin ja kilot tulivat takaisin "ihan huomaamatta". Olen eläessäni ollut jos jonkin näköisillä laihdutuskuureilla, kaikki on nähty. Siinä syy tämän blogin perustamiselle. Jotta minulla olisi joku vahva syy, joka pitäisi heikkoa itsehillintääni kasassa tässä (minulle vaikeassa) projektissa, ja voisin kokea sen onnistumisen kerrankin niin että tulokset olisivat pysyviä. Tervetuloa lukemaan juttujani omasta laihdutusurakasta, olisi mukava saada jopa kannustusta tätä kautta tielleni! Ja olisihan se hienoa jos jutuistani olisi myös muille hyötyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti