torstai 3. helmikuuta 2011

Mistä näitä senttejä löytyy?

Monestihan suositellaan käyttämään mittanauhaa laihdutustuloksien tarkkailussa, koska se voi olla kuulemma parempi tuloksien todistaja.. Tiedä häntä, mutta taas koin järkytyksiä. Kyllä tuon mahan kellukan on väkisinkin jo huomannut, mutta kun sen ympärysmitan mittaa ja tulos on niinkin konkreettinen kuin 115 cm niin kyllähän se kauhistuttaa. Senttejä löytyy toisin sanoen. Lantioni ympärysmitta on 110 cm ja rinnanympärykseni 95 cm. Olen siis malliltani keskivartalolihava, ja minulla on kaljamahan näköinen kupu keskellä rehevää olemustani, vaikka en ole koskaan juonut olutta. Miksi ne kilot keskittyvät juuri mahaan?? 
Kasvoista, käsistä, ja jaloista olen vielä suhteellisen inhimillisen näköinen, mutta kun katsoo keskivartaloa niin kyllä tietää mihin ne rasvasolut ovat keskittymänsä rakentaneet. Tiedän että vaikka laihdutan alkutavoitteni -20kg kehostani, seuranani on vielä tuo kunnon pömppömaha. Ihminenhän laihtuessaan polttaa rasvaa tasaisesti jokapuolelta kehoa, mutta se on vaan hyväksyttävä että näin on. Uskon kuitenkin siihen että kaikesta huolimatta tulen olemaan pömppöönikin tyytyväisempi kahdenkymmenen kilon pudotuksen jälkeen :)Siitä on sitten hyvä jatkaa projektia.

1 kommentti:

  1. HEIPPA!
    Täällä kirjoittelee samanikäinen aloitteleva bloginpitäjä..
    Laihdutus alkaa tässä pikkuhiljaa (ens ti on palkkapäivä, sit ei enää tarvitse ostaa niitä halvimpia tuotteita kaupasta, kuten makaronia/nuudelia :D) ja liikuntaharrastus olisi tarkoitus aloittaa myös pikkuhiljaa.
    Mä olen kanssa miettinyt, että mitä mun mahalle käy sit kun laihdun, jääkö se tommoseks roikkuvaks löllykäks vai saaako sen reenattua timmimmäksi..no, aika näyttää! Blogisi vaikuttaa mukavalta, tänne palaan varmasti toistekin :)

    VastaaPoista