tiistai 1. helmikuuta 2011

Vaate-tuskailu

Lähiaikoina on tulossa juhlia joihin minun tulisi osallistua suht näyttävästi. Mutta mitä päälle?. Miten piilotan makkarat (taas tuhannen) kerran? Vaatekaupoissa on vaikka mitä kivoan näköisiä rytkyjä, mutta ne eivät minun valtaisassa koossani näytä enää hyvältä. Pieni on kaunista, ja minä haluisin olla ainakin 6 kokonumeroa pienempi. Vaateiden hankinta helpottuisi ainakin huomattavasti. Muistan kuin eräs sukulaiseni laihdutti itsestään noin 30 kiloa, ja oli omien sanojensa mukaan kaikista onnellisin siitä että hän kerrankin pystyi ostamaan haluamiaan vaatteita eikä mitään järkyttäviä säkkejä. Itse olen sitä mieltä että pukeutuminen on merkittävä osa myös itsetuntoa. Jos tuntee olonsa lihavaksi valaaksi vaatteissaan, niin tuskin se kenestäkään kivaa on - ja se jos mikä näkyy ulos päin. Päätin että tulevat juhlat minun täytyy hoitaa vielä säkeissä, mutta tulevaisuudessa haluan kyllä ostaa mitä haluan ja näyttää hiton hyvälle! Vaatekaappi menköö uusiksi - ei haittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti