keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Möyrinää mahassa

Voikohan hapankorput turvottaa? Muuta syytä en kyllä tähän hätään keksi, mutta koko eileisen illan ja yön mahassani myllersi. Niin kuin aikaisemmassa kirjoituksessasi kerroin, söin eilisen päivän aikaan pääasiassa hedelmiä, kasviksia, mehukeittoa sekä hapankorppua. Olen koittanut välttää hiilihydraatteja, mutta en ole voinut luopua hedelmistä tai joistakin viljatuotteista kuten ruisleivästä tai hapankorpuista (joihin olen addiktoitunut, ette varmaan ole huomanneet sillä puhun niistä paljon). Turvottava olo on epämiellyttävin olo laihduttaessa, vaikka ei kai ilma vatsassa vaikuta punnitustuloksiin? Mittaan painoni aina aamuisin ilman vaatteita, niin pystyn vertailemaan parhaiten kehitystä. Eilisestä olin laihtunut - 300 g. Jännää sinänsä, miten paino voi junnata samassa monta päivää ja sitten tipahtaa kerralla enemmän. Sattuuko tätä muille vai onko vaa'assani vikaa? Painonmittaus väli on tietysti päivittäisenä vähän liian tiheä, mutta olen sellainen pedatti tarkkailija että minulle se sopii :) Ja ei kai siitä ole mitään haittakaan jos ei mene täysin neuroottiseksi.

3 kommenttia:

  1. Syön itse myös hapankorppuja sekä mehukeittoa ja tuntuu, että on miltei kokopäiväinen vatsanpömpötys päällä! Mulla ei ainakaan punnitustuloksiin ole vaikuttanut, mutta epämiellyttävän olonhan se saa aikaiseksi. Toisinaan tuntuu, että on vain lihonnut entisestään, kun se maha puskee pöytään :D
    Eikä hapankorppuja voi jättää pois. Päivän paras hetki on ilta, kun on menty enste hedelmillä 11 tuntia ja illalla saa istahtaa mutustamaan paria hapankorppua kurkkusalaattipeitteellä <3

    VastaaPoista
  2. Kurkkusalaatilla? Empä ole kokeillut mutta saattaisi toimia. Minulla hapankorput uppoaa ihan tuorejuustolla tai kevytlevitteellä, ja hyvää on.

    VastaaPoista